Concert Micul Paris in Damage Club

miercuri, 10 martie 2010

SUB ZODIA ZAMBETULUI AMAR

Incerci sa-ti stergi un zambet de pe buze...
Apune-ncet, apare brusc si iar
Lumina zambetului tau amar
Tinteste-n ochii mei culori difuze

Conturul tau de buze, pronuntat
De-un rosu aprins ca marea dusa-n soare
Nu-i chiar asa de rosu precum pare
Cand coltul gurii ti-i un pic lasat

Ai zambetul amar... Pe-al meu il tac
Si-l duc, povara grea, cu-adanca sete
Ca un necunoscut Atlas in ghete
Necremuite parca de un veac

Ascuns sub proprii ochi, vad adierea
Unui repros, deci nimeni n-a visat
Iar vorbele imi ies ca un latrat
Desi eu vreau sa fie dulci ca mierea

Nu plangi, nu strig,intre noi este
O frontiera arsa-n lacrimi, neascuns
Observ ca intre timp te-ai tuns
Si iti sta bine tunsa baieteste

Dar nu iti spun, plec capul si-un oftat
Incerc sa imi retin, e in zadar,
Sub zodia zambetului tau amar
Ti-am zis: ok! Cum vrei... si am plecat

Un comentariu: